Self-service: Breng alle zaken met betrekking tot uw rekeningen, kaarten, enz. in een handomdraai in orde.

Ontdek de Self-service zone
Ik wil met een adviseur praten over

Bel naar O78 / 156 160

Of

Ik wens terug gebeld te worden tussen
Aanspreking
Bent u al cliënt bij Deutsche Bank?
Deutsche Bank AG Bijkantoor Brussel is verantwoordelijk voor de verwerking van uw persoonsgegevens en handelt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (verordening (EU) 2016/679). U heeft het recht om het gebruik van uw gegevens na te gaan en de doeleinden, waarvoor de bank uw gegevens gebruikt, te raadplegen. U vindt alle nuttige informatie hieromtrent in onze Privacy notice beschikbaar op www.deutschebank.be/privacynotice.

De 5 meest gestelde vragen

  • Hoe blijft Deutsche Bank klaarstaan voor haar klanten tijdens de coronaviruscrisis?

  • Wie kan ik contacteren als ik vragen heb over de coronaviruscrisis?

  • Hoe open ik een rekening? Hoe sluit ik een rekening af?

  • Mijn digipass werkt niet (of er staat op het scherm 'Low battery', 'no active digipass', toegang geblokkeerd). Wat moet ik doen?

  • Ik denk dat iemand misbruik maakt van mijn identificatiegegevens. Wat moet ik doen?

Alle vragen bekijken
Self-service zone
Krijg eenvoudig toegang tot al onze online diensten.